10 Haziran 2009 Çarşamba

Çarşamba sen misin ?

Sanırım şu anda beni biraz iyileştirecek tek şey , bir azizenin beni kutsamasıydı . Dün akşam ağladım . Deli gibi ağladım . Nevizade'de bir yerde . Çünkü bir önceki akşam uzun bir süre sonra birine gerçekten sarılmıştım . Ve bu basit gibi görünen sarılma durumu aslında o kadar basit değil . Özellikle biber dolması gördüğünde çok kötü birşey olmuş gibi huzursuz olan benim için . Belki de gerçekten kötü bir yemektir . Ve şu balık pazarında turp falan satılmasın artık . Zaten üç kuruşluk canımız var . Ha yeri geldiğinde yedi düvele yeter o can ama işte bazı ...

Çantama bir kazak koyayım . Akşamları hava serinliyor .

6 yorum:

Unknown dedi ki...

evet, lütfen..

victor onopko dedi ki...

Sabah birisi ''kötü görünüyorsun'' dedi , ''bu iyi olduğumun işaretidir'' dedim ama iyi değilim .

İyi yalancıyım :)

Unknown dedi ki...

birini başından savmak için bir şeyler uydurmak yalandan sayılmaz zannımca.
iyi değilim, iş endişesi taşıyorum, toplantı ve vesaire zaruretler var.
senin neyin var çocuk?

victor onopko dedi ki...

her zamanki şeyler .

Unknown dedi ki...

hayat geçiyor onopko. üzme kendini.

victor onopko dedi ki...

sen söylüyorsan geçiyordur jayne .