30 Haziran 2009 Salı

Salı

Zaman ?

Saat takmıyorum . Genel anlamda takmıyorum . Geçtiğini bilmek yeterli ve geçiyor biliyorum .

Para ?

Dolapta 9 adet biram var . Çok zenginim çok ..

Aşk ?

Ah , işte üzerine bir şeyler söylenebilecek konu bu . Hala tanrının varlığını düşünebilecek kadar duygusal olmama şarırıyorum veya bir Clash parçası dinlerken , sehpanın üzerindeki boş bira kutusunu yarım vole ile kütüphaneye göndermek yerine su içişini düşünmek şaşırtıyor beni . Hayır şaşırtmıyor esasında . Geçen gece Elliot Smith dinlerken az daha gözlerim yaşarıyordu . Sadece son bir kaç saniyede fark etmiştim halbuki o olduğunu . Ya dizlerinin üzerine damlasaydı gözyaşı . Ama hızlı içmiştim çarpmıştı biraz . Gerçi sadece su içmiştim ama çarpmıştı işte . Kalbim çarpmıştı ve nefes almıştım . Aşk ve onun üzerine söylenenler . Gerisi yağmur getirmeyen gök gürültüsü , kuru gürültü .

1 yorum:

Unknown dedi ki...

damla-sın..