28 Temmuz 2009 Salı

Know your rights

Pazar sabah uyandığımda Clash çalıyordu . Bir süre daha çalmaya devam etti . Yıllar sonra hatırlanacak o güzel dakikalar ve bunun farkında olmak .

Her sarılışımda inancım artıyor , kendime , hayata ve hala anlam ifade eden bir şeylerin olduğuna . Bunların hepsini kaybetmiştim zaman içinde . Ufak bozuk paralar gibi düşürmüştüm ve eğilip almaya ihtiyaç duymamıştım her seferinde . Akşam olmasının , sabah olmasının , uyumanın ve uyanmanın bir sebebi var . Her sarıldığımda vücudumdaki kirlenmiş kan yenisi ile değişiyor . Bu o kadar basit değil . Sağlığıma kavuşuyorum . Umrumda bile olmayan sağlığıma kavuşuyorum ve korumak istiyorum .

Günaydın .

2 yorum:

victor onopko dedi ki...

sakin bir sahil kasabasının sakin bir köşesinde sakince bira içmek istiyorum . işte kariyer planım :)

Unknown dedi ki...

bir bira da ben alayım, efes, enfes... :)