3 Ağustos 2009 Pazartesi

Çay ve kuru ekmek

Birini gönderip poğaça veya börek aldırabilirim . Telefonla sipariş edebilirim . Tost yapıyorlar , bir kaç kere yedim fena değildi . Aslında saat 11:30 ve acıktım . En azından acıkmış olmam lazım . Fakat bir parça kuru ekmek ve çay ile geçiştiriyorum emin olmadığım açlığımı . Çünkü aç değilim .

Huzurluyum . İnanmayacaksınız ama gülüyorum . Sırıtmıyorum , gülümsüyorum . Dolu dolu . İç sıkıntılarım vardı . Sanırım güneye indiler . Ses soluk yok ne zamandır . Tatil onların da , benim de hakkım .

Peki bütün hayatımı ve şimdiye kadar söylediğim her kelimeyi hiçe sayıp mutluyum desem utanarak .

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bana uyar bebeğim... bi de akşam olsa da iki tek atsak diyorum...

cem dedi ki...

anadlimiz aşk olmuş bizim, haberimiz olmadan.

türkçe konuşmayı unuttum.

victor onopko dedi ki...

ben de tam onu diyecektim , bir şeyler içelim aşkam diyecektim :)

victor onopko dedi ki...

ana yurdumuz aşk cem , memleket hasreti çekmedik mi yıllardır ? gurbetlik zordu ama bitti .